Jelentkezés A konferencia időpontja: 2025. 02. 25-26. 2025. 02. 25. (online) – 2025.02.26. Millennium Hotel (offline) Résztvevői jelentkezés Tervezett program Támogatói jelentkezés Résztvevői jelentkezés Kérjük, adja meg, hozzájárulását adatainak használatához, hogy értesítéseket tudjunk küldeni erről és további konferenciáinkról, szakmai rendezvényeinkről. Felhívjuk a figyelmét, hogy részvételi szándéka esetén az értesítések illetve a számlázások miatt adataira szükségünk van. Válaszom (kötelező) HozzájárulokNem járulok hozzá __________________________________________________________ Jelentkező titulusa (kérjük, ebbe a rublikába doktori címét jelezze csak): Vezetéknév: (kötelező): Keresztnév: (kötelező): Beosztás: E-mail cím (kötelező): Telefon : MÉK azonosító: Cégnév (kötelező): A cég adószáma (11 jegyű szám, ……..-.-.. formátumban) (kötelező): Számlázási cím Irányítószám (kötelező): Város (kötelező): Utca, házszám (kötelező): Erre az e-mail címre tudják küldeni a számlát (kötelező): ————————————————————————- Kapcsolattartó neve: Kapcsolattartó telefonszáma: Kapcsolattartó e-mail címe: Megjegyzés (kérjük, hogy a megjegyzés írásakor kettőspontot ne haszáljanak, köszönjük): ______________________________________________________________ Részvételi díj kategóriák Amennyiben a nem a megfelelő kategóriát (lásd jelentkezési határidő) választja, automatikusan az önre vonatkozó kategóriába soroljuk. Jelentkezés : (kötelező) 75 év feletti jelentkezőknek, 26 év alatti nappali tagozatos hallgatóknak és az Őket kisérő tanárnak konferenciára részvételi díjat nem kell fizetniük, de részvételük regisztrációhoz kötött. Itt regisztrálhat (mindkét napra érvényes regisztrációval): 1/1. > Senior/Hallgatói/Kisérő tanári regisztráció ______________________________________________________________ Az alábbi részvételi díjak tartalmaznak ebédet. Senior/Hallgatói/Kisérő tanári regisztrációval jelentkezők részére rendelhető ebéd. Ebéd (Az ebéd háromfogásos választható menü!) – 2025. február 26. (szerda) – 6 500 Ft + 27 % ÁFA igen_____________________________________________________________ Részvételi díj (mindkét napra) 2025. február 09.-ig (Early Bird jelentkezés) 2/1. > Elsőnap online, második nap ebéd nélkül – 25 900 Ft/fő + 27 % ÁFA 2/2. > Elsőnap online, második nap ebéddel – 28 900 Ft/fő + 27 % ÁFA Az ebéd háromfogásos választható menüből! Részvételi díj (mindkét napra) 2025. február 17.-ig (Normál jelentkezés) 3/1. > Elsőnap online, második nap ebéd nélkül – 32 900 Ft/fő + 27 % ÁFA 3/2. > Elsőnap online, második nap ebéddel – 35 900 Ft/fő + 27 % ÁFA Az ebéd háromfogásos választható menüből! Részvételi díj (mindkét napra) 2025. február 17. után (Késői jelentkezés) 4/1. > Elsőnap online, második nap ebéd nélkül – 34 900 Ft/fő + 27 % ÁFA 4/2. > Elsőnap online, második nap ebéddel – 37 900 Ft/fő + 27 % ÁFA Az ebéd háromfogásos választható menüből! A részvételi díj tartalmazza a jelzett kategóriáknál a MÉK továbbképzését, a jelentkezési kategória szerinti konferencia előadások hallgathatóságát (első nap online – illetve akik nem tudnak részt venni, azok számára biztosított az előadások felvételének későbbi megtekintése -, második nap offline), a kiállítás látogathatóságát (első nap online, második nap offline), a kávészüneteket (második nap), a konferencia előadások összefoglalóit tartalmazó kiadványt (online elérhető, illetve a második napon átadjuk a résztvevőknek). ______________________________________________________________ Szállás Igény esetén szállásfoglalásban segítünk Önöknek. Kérjük, hogy keressenek a honlap „Kapcsolat” menü pontja alatt található telefonszámok bármelyikén. ______________________________________________________________ Részt veszek a helyszíni konferencián (2025. február 26.). (kötelező) igennem A részvételi- és egyéb szolgáltatások díját a megküldött díjbekérő alapján az OTP 11705008-20452337 számlára, DÉ2025 és a jelentkező neve megjelölésével átutalom. Tudomásul veszem, ha jelentkezésem ellenére a konferencián valamilyen okból nem veszek részt, úgy a befizetett összeget vissza nem igényelhetem (amennyiben a szolgáltatások árát korábban nem fizettem ki, úgy azt utólag köteles vagyok kiegyenlíteni). A részvételi díjban szereplő kávészünetek után és az igényelt ebéd, mint egyéb természetbeni juttatások után a fizetendő közterheket a szervező nem vállalja át. A számlában ez külön tételként jelenik meg. Az összeg beérkezése után válik véglegessé a jelentkezés, amikor a szervező kiállítja és megküldi a számlát. Köszönjük jelentkezését! üdvözlettel Szalay László ügyvezető igaztató Δ Támogatói jelentkezés Tervezett helyszínek: 2025. február 25-én, Online tér 2025. február 26-án, Millennium Hotel —————– A konferenciára várjuk a gyártó, kereskedő, forgalmazó cégek jelentkezését, reméljük, hogy találkozunk a helyszíni és a virtuális konferencián. Ez a lebonyolítási forma biztosítja a személyes találkozást és az online konferencia megtekintést is, természetesen mind résztvevőink, mind támogatóink számára! Támogatói, kiállítói szolgáltatások (előadással) és azok árai a következők a Digitális-építőipar 2025 konferencián. —————– Kérjük, adja meg, hozzájárulását adatainak használatához, hogy értesítéseket tudjunk küldeni erről és további konferenciáinkról, szakmai rendezvényeinkről. Válaszom (kötelező) IgenNem Támogatási lehetőségek: GYÉMÁNT FOKOZATÚ TÁMOGATÓ (A konferencián kiállító, cégét bemutató, előadó és támogató) 396 000 Ft + ÁFA (listaár: 420 000 Ft + ÁFA) – támogatónkat szóban köszöntjük a konferencia közvetítés megnyitóján, – támogatónk logóját elhelyezzük a honlapon a cég linkkapcsolatával, – támogatónkat feltüntetjük a konferencia fekete-fehér papír kiadványában, ahol egy oldalas cégismertető helyezhet el, – a konferencia internetes kiadványában egy oldalas színes cégismertetőt helyezhet el, – a konferencia videofelvételeinek segítője címet minden kiadványban feltüntetjük, – 10 perces cégbemutató előadást tarthat (választható, hogy az offline vagy az online konferencián) – 20 perces előadási lehetőséget biztosítunk (választható, hogy az offline vagy az online konferencián), – 4 m2 kiállítási területet biztosítunk a helyszínen (installáció: egy asztal és két szék), – a konferencia honlapján online kiállítási felületet biztosítunk az online konferencia ideje alatt *(részleteket lásd lentebb), – a konferencia csomagban promóciós anyagok (max. 15 db A/4-es lap) elhelyezését – a csomag papírtáskáját a támogató biztosíthatja, ellenkező esetben a szervező papírtáskáját használjuk – biztosítjuk, – a konferencia második napi közvetítés nyitó oldalán megjelenítjük a cég logóját, – az offline konferencia-köszöntő tablón megjelenítjük a cég logóját, – figyelemfelhívó email kiküldése a cégről, majd a konferencián elhangzó előadásáról, – kettő fő részére (előadó) részvételi díjmentességet, valamint a helyszíni konferencia idejére ebédet biztosítunk, – kettő fő részére (kiállító) részvételi díjmentesség biztosítunk a standra (ebédet külön díjazás ellenében rendelhet), – lehetősége van 2 db max. 20 mp-s reklám videó lejátszásra az előre egyeztetett szünetekben, – támogatónk biztosíthatja külsős cég négy (4) résztvevője számára a konferencián való részvételt (előregisztráció szükséges, ebédet külön díjazás ellenében rendelhet), ______________ ARANY FOKOZATÚ TÁMOGATÓ (A konferencián kiállító, előadó és támogató) 353 000 Ft + ÁFA (listaár: 375 000 Ft + ÁFA) – támogatónkat szóban köszöntjük a konferencia közvetítés megnyitóján, – támogatónk logóját elhelyezzük a honlapon a cég linkkapcsolatával, – támogatónkat feltüntetjük a konferencia fekete-fehér papír kiadványában, ahol egy oldalas cégismertető helyezhet el, – a konferencia internetes kiadványában egy oldalas színes cégismertetőt helyezhet el, – a konferencia második napi közvetítés nyitó oldalán megjelenítjük a cég logóját, – az offline konferencia-köszöntő tablón megjelenítjük a cég logóját, – kettő fő részére (előadó) részvételi díjmentességet, valamint a helyszíni konferencia idejére ebédet biztosítunk, – lehetősége van 2 db max. 20 mp-s reklám videó lejátszásra az előre egyeztetett szünetekben, – 10 perces cégbemutató előadást tarthat (az online konferencián), – 20 perces előadási lehetőséget biztosítunk (az offline konferencián) – 3 m2 kiállítási területet biztosítunk a helyszínen (installáció: egy asztal és két szék), – a konferencia honlapján online kiállítási felületet biztosítunk az online konferencia ideje alatt *(részleteket lásd lentebb), – a konferencia csomagban promóciós anyagok (max. 10 db A/4-es lap) elhelyezését biztosítjuk, – egy fő részére (kiállító) részvételi díjmentesség biztosítunk a standra (ebédet külön díjazás ellenében rendelhet), – figyelemfelhívó email kiküldése a konferencián elhangzó előadásáról, – támogatónk biztosíthatja külsős cég három (3) résztvevője számára a konferencián való részvételt (előregisztráció szükséges, ebédet külön díjazás ellenében rendelhet), ______________ EZÜST FOKOZATÚ TÁMOGATÓ (A konferencián kiállító, előadó és támogató) 310 000 Ft + ÁFA (listaár: 335 000 Ft + ÁFA) – támogatónkat szóban köszöntjük a konferencia közvetítés megnyitóján, – támogatónk logóját elhelyezzük a honlapon a cég linkkapcsolatával, – támogatónkat feltüntetjük a konferencia fekete-fehér papír kiadványában, ahol egy oldalas cégismertető helyezhet el, – a konferencia internetes kiadványában egy oldalas színes cégismertetőt helyezhet el, – a konferencia második napi közvetítés nyitó oldalán megjelenítjük a cég logóját, – az offline konferencia-köszöntő tablón megjelenítjük a cég logóját, – 20 perces előadási lehetőséget biztosítunk (az offline konferencián), – 2 m2 kiállítási területet biztosítunk a helyszínen (installáció: egy asztal és két szék), – a konferencia honlapján online kiállítási felületet biztosítunk az online konferencia ideje alatt *(részleteket lásd lentebb), – a konferencia csomagban promóciós anyagok (max. 5 db A/4-es lap) elhelyezését biztosítjuk, – egy fő részére (előadó) részvételi díjmentességet, valamint a helyszíni konferencia idejére ebédet biztosítunk, – egy fő részére (kiállító) részvételi díjmentesség biztosítunk a standra, (ebédet külön díjazás ellenében rendelhet), – figyelemfelhívó email kiküldése a cégről, – lehetősége van 1 db max. 20 mp-s reklám videó lejátszásra az előre egyeztetett szünetekben, – támogatónk biztosíthatja külsős cég két (2) résztvevője számára a konferencián való részvételt (előregisztráció szükséges, ebédet külön díjazás ellenében rendelhet), ______________ GYÉMÁNT –, ARANY -, ÉS EZÜST FOKOZATÚ TÁMOGATÓINK részére további 1 db (20 perces) előadás lehetőség a konferencia idején 70 000 Ft + ÁFA ______________ BRONZ FOKOZATÚ TÁMOGATÓ (A konferencián kiállító, cégét bemutató és támogató) 268 000 Ft + ÁFA (listaár: 281 250 Ft + ÁFA) – támogatónkat szóban köszöntjük a konferencia közvetítés megnyitóján, – támogatónk logóját elhelyezzük a honlapon a cég linkkapcsolatával, – a konferencia internetes kiadványában egy oldalas színes cégismertetőt helyezhet el, – a konferencia második napi közvetítés nyitó oldalán megjelenítjük a cég logóját, – az offline konferencia-köszöntő tablón megjelenítjük a cég logóját, – 15 perces előadási lehetőséget biztosítunk, – a konferencia honlapján online kiállítási felületet biztosítunk az online konferencia ideje alatt *(részleteket lásd lentebb), – a konferencia csomagban promóciós anyagok (max. 5 db A/4-es lap) elhelyezését biztosítjuk, – egy fő részére (előadó) részvételi díjmentességet, valamint a helyszíni konferencia idejére ebédet biztosítunk, – figyelemfelhívó email kiküldése a cégről, – lehetősége van 1 db max. 20 mp-s reklám videó lejátszásra az előre egyeztetett szünetekben, – támogatónk biztosíthatja külsős cég egy (1) résztvevője számára a konferencián való részvételt (előregisztráció szükséges, ebédet külön díjazás ellenében rendelhet), ______________ CSAK ELŐADÁST TARTÓ TÁMOGATÓ (A konferencián előadó és támogató) 192 000 Ft + ÁFA (listaár: 201 250 Ft + ÁFA) – támogatónkat szóban köszöntjük a konferencia közvetítés megnyitóján, – támogatónk logóját elhelyezzük a honlapon a cég linkkapcsolatával, – a konferencia internetes kiadványában egy oldalas színes cégismertetőt helyezhet el, – a konferencia második napi közvetítés nyitó oldalán megjelenítjük a cég logóját, – 10 perces előadási lehetőséget biztosítunk (az online konferencián), – a konferencia honlapján online kiállítási felületet biztosítunk az online konferencia ideje alatt *(részleteket lásd lentebb), – az offline konferencia-köszöntő tablón megjelenítjük a cég logóját, – a támogató cégnek 1 fő részére részvételi díjmentességet biztosítunk (ebédet külön díjazás ellenében rendelhet), ______________ * ”Kiállítási területet” biztosítunk egy online felületen a következőképen: Egy link segítségével az érdeklődő résztvevő egy erre a célra kialakított video chat szoba (melyhez külön bejelentkezés nem szükséges) segítségével a kiállító cég (saját irodájában kialakított) kiállítási területére juthat. A cég képviselője ott be tudja mutatni a „kiállítást”, válaszolhat a kérdésekre, mindent úgy, ahogy azt a korábbi években megszokta egy konferencián. A „kiállítási területet” egyszerre több érdeklődő is használhatja, feltehet kérdéseket, belekapcsolódhat az ott zajló beszélgetésbe. ______________ Kérjük, adja meg a konferenciára tervezett előadásának címét és az előadó nevét is. Ez a jelentkezés nem helyettesíti a konferencia hivatalos résztvevői jelentkezési lapját! Cégnév: A cég adószáma: Kapcsolattartó családneve: Kapcsolattartó keresztneve: Kapcsolattartó e-mail címe: Kapcsolattartó telefonszáma: Előadó csaladneve: Előadó keresztneve: Előadó telefonszáma: Előadó e-mail címe: Előadás címe: Szerzőtárs/második előadó családneve: Szerzőtárs/második előadó keresztneve: Szerzőtárs/második előadó telefonszáma: Szerzőtárs/második előadó e-mail címe: Második előadás címe: Kérjük az alábbi időpontok pontos betartását! A támogatói kiállítói, jelentkezés beküldése: 2025. 01. 20. A konferencia lebonyolításához szükséges adatok beérkezése: 2025. 02. 04. PPT előadás beküldési határideje: 2025. 02. 20. Üdvözlettel: Konferencia Iroda — Az üzenet a(z) (http://d-epitoipar.hu) kapcsolati űrlap felhasználásával kerül továbbításra Δ